Celebrity in the Time of Covid: Fandom and the Influence of Pandemic Messaging

Täpsustused:
Autor: Christina S. Beck
Lehekülgede arv: 277
Ilmumisaasta: 2022
Kauba ID: 15700289
12309
15571
-20%
Müüja: Minced 4.4
Lisa korvi
773 / kuus

3 4103
Ilma lisatasudeta
Sinu linn

Tallinna väljastuspunkt (Mustamäe tee 46, Tallinn)

14. maist

000

Postkontor

15. maist

199

Omniva pakiautomaat

15. maist

219

DPD pakiautomaat

15. maist

249

Smartpost pakiautomaat

15. maist

259

Kuller

15. maist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Postkontor

15. maist

199

Omniva pakiautomaat

15. maist

219

DPD pakiautomaat

15. maist

249

Smartpost pakiautomaat

15. maist

259

Kuller

15. maist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Müüja: Minced 4.4

Toote kirjeldus: Celebrity in the Time of Covid: Fandom and the Influence of Pandemic Messaging

This work describes the crucial role celebrities played in the emergence of two competing narratives about COVID-19, one a pro-science narrative that advocated for preventive measures and the other a skeptical counter narrative that denied the disease's existence or downplayed its severity. During the first postmodern pandemic, a slew of interactions took place across a variety of platforms between prominent figures and those who connected with them, forming parasocial communities that framed perspectives on COVID-19. The author first describes how COVID-19 unfolded in the world of sports, then goes on to explain how supportive behavior toward public officials fueled the two competing narratives, emphasizing how celebrities themselves aided in the development of common perspectives. The text concludes with a description of how citizens initially regarded health care professionals as "heroes," but even the most powerful public appeals could not persuade some that COVID-19 posed a genuine threat. Exploring the polarity of publicly held beliefs, this book documents how celebrity advocacy had a lasting effect on people's health choices during a global pandemic.

Üldine tooteinfo: Celebrity in the Time of Covid: Fandom and the Influence of Pandemic Messaging

Kauba ID: 15700289
Kategooria: Ühiskonnateemalised raamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,35 x 0,25 x 0,1 m, 0,5 kg
Kirjastus: McFarland & Co Inc
Raamatu keel: Inglise keel
Kaane tüüp: Pehme
Vorming: Traditsiooniline raamat
Tüüp: Sotsiaalteaduste raamatud
Raamat väljavõttega: Ei
Autor: Christina S. Beck
Lehekülgede arv: 277
Ilmumisaasta: 2022

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Hinnangud ja arvustused (0)

Celebrity in the Time of Covid: Fandom and the Influence of Pandemic Messaging
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki