Sustainable Destination Branding and Marketing: Strategies for Tourism Development

13270
Lisa korvi
833 / kuus

3 4424
Ilma lisatasudeta
Sinu linn

Tallinna väljastuspunkt (Mustamäe tee 46, Tallinn)

20. maist

000

Postkontor

20. maist

199

Omniva pakiautomaat

20. maist

219

DPD pakiautomaat

20. maist

249

Smartpost pakiautomaat

20. maist

259

Kuller

20. maist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Postkontor

20. maist

199

Omniva pakiautomaat

20. maist

219

DPD pakiautomaat

20. maist

249

Smartpost pakiautomaat

20. maist

259

Kuller

20. maist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

  • 95% ostjatest soovitaks seda müüjat.

Toote kirjeldus: Sustainable Destination Branding and Marketing: Strategies for Tourism Development

Strategies for Tourism Development.
Destination branding and marketing form the backbone of tourism industry growth, but it is increasingly important that the strategies employed consider and promote sustainable solutions. This book provides a comprehensive set of tools and techniques for branding and marketing for sustainable tourism development. It blends tourism and marketing strategies with practical, innovative information technology solutions and a psychological perspective, providing illustrative case studies and examples to aid understanding. Addressing opportunities and challenges across the field, it also reviews how different types of tourism such as community-based, accessible, film, agricultural and cultural-heritage tourism entail unique issues for development.Competition between destinations has led to a real need for different strategies in order to differentiate the tourism product. This book:Uniquely covers both marketing and branding of a destination from a sustainability perspectiveConsiders the role of emotions and experiences when advertising a destinationBrings together a set of global authors to provide a varied and universally applicable approach to the subjectA thought-provoking read for anyone interested in questions of sustainability in destinations, this book provides an invaluable resource for researchers of tourism, marketing and international development studies as well as destination managers.

Üldine tooteinfo: Sustainable Destination Branding and Marketing: Strategies for Tourism Development

Kauba ID: 17965084
Kategooria: Majandusalased raamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,02 x 0,17 x 0,24 m, 0,81 kg
Kirjastus: CABI Publishing
Raamatu keel: Inglise keel
Tüüp: Majandusteadus
Autor: Anukrati Sharma, Victor Ronald Mweiwa, Juan Ignacio Pulido-Fernandez, Azizul Hassan, Andy Heyes, Sanjay Nadkarni, Jose Alabau-Montoya, Maria-Eugenia Ruiz-Molina, Elson Mankhomwa, James Malitoni Chilembwe
Lehekülgede arv: 260
Ilmumisaasta: 2019

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Hinnangud ja arvustused (0)

Sustainable Destination Branding and Marketing: Strategies for Tourism Development
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki