Connected CRM: Implementing a Data-Driven, Customer-Centric Business Strategy

Täpsustused:
Autor: David S. Williams, Täpsustamata
Lehekülgede arv: 256, Täpsustamata
Ilmumisaasta: 2014
Kauba ID: 14243761
6999
Müüja: KATARATA 4.6
Lisa korvi
926 / kuus

3 2333
Ilma lisatasudeta
Sinu linn

Tallinna väljastuspunkt (Mustamäe tee 46, Tallinn)

17. maist

000

Postkontor

20. maist

199

Omniva pakiautomaat

20. maist

219

DPD pakiautomaat

20. maist

249

Smartpost pakiautomaat

20. maist

259

Kuller

20. maist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Postkontor

20. maist

199

Omniva pakiautomaat

20. maist

219

DPD pakiautomaat

20. maist

249

Smartpost pakiautomaat

20. maist

259

Kuller

20. maist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Müüja: KATARATA 4.6
  • 85% ostjatest soovitaks seda müüjat.

Toote kirjeldus: Connected CRM: Implementing a Data-Driven, Customer-Centric Business Strategy

Praise for Connected CRM Many books explore the subject of CRM. In this book the m is for Marketing and David s seasoned perspective indeed makes it a capital M. Taking core direct response marketing techniques and moving beyond the simple use of data and analytics, he explores how today s marketers can leverage advances in technology to create successful customer-centric business strategies. Ted Ward, VP of Marketing, GEICO A must-read for CMOs, and more importantly CEOs, to simplify all the buzzwords around big data and dimensionalize the organizational change necessary to become truly customer centric. Theresa McLaughlin, Chief Marketing and Communications Officer, Citizens Financial Group Big Data, Social, and Cloud have become overused buzzwords with ambiguous meaning, but David brings to bear his years of industry leadership and experiences to break down today s trends and opportunities in a practical, actionable fashion. A must-read for anyone who prefers profit over PowerPoint. Manish Bhatt, SVP and Chief Digital Officer, MetLife In a data-rich world, consumers demand that marketers turn data into highly relevant and personal experiences Don t talk with me as a member of a segment, talk with me about how you will meet my unique expectations and solve my unique problems. For those of us who grew up in the marketing world of mass and broadcast, this is a tall order. Connected CRM helps marketers unpack customer centricity for their organizations, providing real insight into the development of a framework for enterprise customer centricity; a framework that promises true sustainable advantage. Tom Lamb, CMO, Lowe s Never before has customer data been more available, more necessary to build sales and loyalty, and more confusing to act on. David shows exactly what needs to be done. It s about time. And we should all thank him. A lot! Steve Cone, EVP of Integrated Value and Strategy, AARP The marketers who truly learn to harness the power of customer analytics and big data will take the spoils in an increasingly digital age. Those who don t will quickly find themselves on a growing heap of failed marketing plans. Paul Guyardo, Chief Revenue and Marketing Officer, DIRECTV

Üldine tooteinfo: Connected CRM: Implementing a Data-Driven, Customer-Centric Business Strategy

Kauba ID: 14243761
Kategooria: Majandusalased raamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Kirjastus: John Wiley Sons Inc
Raamatu keel: Inglise keel
Kaane tüüp: Pole informatsiooni
Vorming: Traditsiooniline raamat
Tüüp: Täpsustamata
Raamat väljavõttega: Ei
Autor: David S. Williams, Täpsustamata
Lehekülgede arv: 256, Täpsustamata
Ilmumisaasta: 2014

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Hinnangud ja arvustused (0)

Connected CRM: Implementing a Data-Driven, Customer-Centric Business Strategy
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki