Minu esimene mängukogu HABA, 10 mängu kogumik

Täpsustused:
Soovitatav vanus alates: 3 a.
Tüüp: Arendavad lauamängud
Kauba ID: 6183775
6237
8285
-24%
Müüja: Minced 4.4
Lisa korvi
825 / kuus

3 2079
Ilma lisatasudeta
Sinu linn

Tallinna väljastuspunkt (Mustamäe tee 46, Tallinn)

10. maist

000

Postkontor

13. maist

199

Omniva pakiautomaat

13. maist

219

DPD pakiautomaat

13. maist

249

Smartpost pakiautomaat

13. maist

259

Kuller

13. maist

599

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Postkontor

13. maist

199

Omniva pakiautomaat

13. maist

219

DPD pakiautomaat

13. maist

249

Smartpost pakiautomaat

13. maist

259

Kuller

13. maist

599

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Müüja: Minced 4.4

Toote kirjeldus: Minu esimene mängukogu HABA, 10 mängu kogumik

Lõbus kombinatsioon klassikalistest ja uutest laua- ja kaardimängudest. Loovalt meisterdatud puidust mängud on teie lastele suurepärane algus mängude maailmas. See komplekt koosneb 10 mängust. Parimad mängud ühes kohas! Mängud on mõeldud 2-4 mängijale alates 3. eluaastast.

Illustratsioonid: Rodger De Klerk

Toimetajad: Markus Nikisch, Johannes Zirm

Mängud:

1.      Taluniku Parchesi: 2-4 mängijat alates 3. eluaastast.

2.      Energiline põllumees: 1-6 mängijat alates 3. eluaastast.

3.      Lähme ostlema: 2-4 mängijat alates 3. eluaastast.

4.      Karjamaale - tähelepanu, valmis olla, läks! 2-6 mängijat alates 3. eluaastast.

5.      Karjamaa ja laut: 2-6 mängijat alates 3. eluaastast.

6.      Muu muu 2-5 mängijat alates 4. eluaastast.

7.      Õnnelikud pered talus: 3-6 mängijat alates 4. eluaastast.

8.      Unised lusikad: 3-6 mängijat alates 4. eluaastast.

9.      Päev turul: 2-4 mängijat alates 5. eluaastast.

10.  Võidusõit ümber talu: 2-4 mängijat alates 5. eluaastast.

Komplektis

3 hobust

3 lehma

3 siga

3 lammast

3 punast õuna

2 ploomi

2 muna

2 viilu juustu

2 salati lehte

2 porgandit

1 põllumees

1 täppidega täring

1 värviline täring

6 tähte

1 kuu

1 mängureeglite juhis

Mängulaud "talu" ja "turg" ("talu" ühel pool mängulauda ja "turg" teisel pool)

Mängulaud "karjamaa" ja "parchesi" ("karjamaa" ühel pool lauda ja "parchesi" teisel pool)

Kaardipakk (32 kaarti)

32 mälukaarti (ühel pool "karjamaa" ja teisel pool "varisemine")

4 ostunimekirja

3 papist valmistatud "talu" ketast.

1.      Taluniku Parchesi

Klassikaline mäng on mõeldud 2-4 mängijale alates 3. eluaastast.

Mänguks vaja:

„Taluniku Parchesi“ mängulaud:

3 lammast

3 hobust

3 siga

3 lehma

1 täppidega täring

Ettevalmistus mänguks

Asetage mängulaud laua keskele. Iga mängija saab kolm sama liiki looma ja asetab need vastavatesse lautadesse. Pange täring valmis.

Mängu juhised

Mäng käib päripäeva. Mängija, kes on viimati looma toitnud, võib mängu alustada. Kui kokkuleppele ei jõuta, alustab mängu noorim mängija. Mängijad peavad oma loomad nende õigesse söötmiskohta viima. Selleks, et mängijad teaksid, kuhu oma loomad viia, peavad nad kõigepealt teadma toite ja seda, mida loom sööb. Hobused armastavad porgandeid, lehmad söövad heina, lambad tahavad rohelisi lehti ja sead punaseid õunu. Kui on sinu kord, veereta täringut. Täringul ilmub:

- 3 punkti. Vedamine! Võite valida, kas soovite oma lemmiklooma viia laudast järgmisele ruudule või soovite ühe oma karjatatavast loomast 3 ruutu päripäeva edasi viia.

- 1 või 2 punkti. Saate ühe karjalooma, mis on laudast väljas, liigutada edasi vastavalt täringul kuvatud punktide arvu.           

Seejärel on järgmise mängija kord täringut veeretada.

Olulised näpunäited:

- Kui ükski teie loomadest ei ole veel karjamaal, peate kõigepealt looma laudast välja tooma. Seda saab teha ainult 3 punkti veeretamisega. Täringut saab veeretada kuni 3 korda

- Kui üks või mitu teie looma suunduvad juba toidu järele, võite täringut veeretada ainult üks kord ja liigutada looma vastava arvu ruute.

- Looma liigutamisel loendatakse kõik ruudud, isegi need, mis on hõivatud.

- Rohkem kui üks loom võib seista ühel ruudul

- Looma tuleb alati liigutada nii paljudel ruutudel, kui täringul punkte.

- Eesmärk tuleb saavutada täpse arvu punktide viskamisega. Kui see pole võimalik, peab teie loom jääma sinna, kus ta on.

Mängu lõpp

Mäng lõpeb, kui üks mängijatest viib kõik kolm looma sobivatesse söötmiskohtadesse. See mängija on võitja.

Variatsioon

Kui jõuate väljakule, kus on teise mängija loom, võite selle looma koju saata. Siis peab ta uuesti otsast alustama.

2.       Energiline põllumees

Ühismäng on mõeldud 1-6 mängijale vanuses alates 3. eluaastast.

Mänguks vaja:

Mängulaud „talu“

3 papist "talu" ketast.

6 tähte

1 kuu

1 värviline täring

Ettevalmistus mänguks

Asetage mängulaud laua keskele, asetage põllumees oma majja. Pange valmis tähed, pappkettad, kuu ja värvidega täring.

Mängu juhised

Mäng käib päripäeva. Mängija, kes on viimati puuvilju korjanud, võib mängu alustada. Kui kokkuleppele ei jõuta, alustab mängu noorim mängija. Koos aitate põllumeest tema igapäevatöös: toita loomi, koguda puuvilju ja saaki. Kui on sinu kord, veereta täringut. Nüüd vaata, kus põllumees seisab.

Liikudes päripäeva, kas järgmine ruut on sama värvi nagu täringul?

- Jah? Hästi tehtud! Võite viia põllumehe järgmisele väljakule.

- Ei?" Kahjuks on põllumees väsinud ja peab oma kohale jääma. Aeg möödus! Asetage täht taevas mängulaua keskele.           

Siis on järgmise mängija kord täringut veeretada.

Olulised näpunäited:

- Mängulaua nurkades olevaid suuri punaseid ruute peetakse tavalisteks ruutudeks ja nende peal saab seista ainult siis, kui vastav värv veeretatakse.

- Vaata hoolega! Mõned lilled on veidi peidetud

- Kui lahkute nurga ruudult, asetage sellele vastav papp ketas. Ülesanne on täidetud!

- Kui tähti pole enam, asetage kuu taevasse.

Mängu lõpp

Mäng lõpeb, kui kõik ülesanded on täidetud ja põllumees naaseb koju enne kuu tõusmist. Innukad abilised on koos võitnud. Kui kuu ilmub taevasse enne, kui põllumees koju naaseb - kahjuks ei ole te kõiki ülesandeid täitnud ja kõik kaotavad. Proovige uuesti, sest uus päev toob uut õnne.

3.      Lähme ostlema.

Ostumäng on mõeldud 2-4 mängijale alates 3. eluaastast.

Mänguks vaja:

Mängulaud "Turg"

4 ostunimekirja

2 punast õuna

2 ploomi

2 muna

2 viilu juustu

2 salati lehte

2 porgandit

1 värviline täring

Ettevalmistus mänguks

Asetage mängulaud laua keskele. Jaotage toidukaubad värvi järgi ja kioskite ees olevatesse korvidesse. Iga mängija võtab endale ostunimekirja. Pange täring valmis.

Mängu juhised

Mäng käib päripäeva. Mängija, kes on viimati turul käinud, võib mängu alustada. Kui kokkuleppele ei jõuta, alustab noorim mängija ja üritab esimesena finišeerida ostes kõik tema ostunimekirjas olevad tooted. Kui on sinu kord, veereta täringut. Kas täringul on kuvatud värv, mis vastab sinu ostunimekirjas olevale tootele?

- Jah? Kui sul pole veel seda toodet, võta see mängulaualt ja aseta see oma ostunimekirja. Kui see toode juba kuulub sulle, ei saa sa midagi võtta.

- Ei?" Kahju, aga sa ei saa midagi võtta.

Siis on järgmise mängija kord.

Mängu lõpp

Mäng lõpeb, kui üks mängijatest kogub kokku kõik tooted oma ostunimekirjast. Ta võidab mängu.

4.      Karjamaale - tähelepanu, valmis olla, läks!!

Põnev mäng, mis nõuab head mälu. Mõeldud 2-6 mängijale alates 3. eluaastast.

Mänguks vaja:

Mängulaud „karjamaa“

16 mälukaarti (koos "karjamaa" piltidega)

1 põllumees

1 täppidega täring

Ettevalmistus mänguks

Asetage mängulaud laua keskele. Asetage karjamaale 16 kaarti ja asetage põllumees mistahes ruudule. Pange täring valmis.

Mängu juhised

Mäng käib päripäeva. Mängija, kes suudab kõige kiiremini öelda "Roheline Rohi" kolm korda, võib mängu alustada. Kui kokkuleppele ei jõuta, alustab noorim mängija mängu ja püüab karjamaalt leida võimalikult palju loomi.

Kui on sinu kord, veereta täringut. Seejärel liiguta põllumeest nii palju ruute päripäeva suunas, kui täring näitab punkte. Kui talumees jõuab looma pildiga ruudule, peate proovima leida sama loom karjamaalt. Pööra mälukaart ümber. Kas kaardil on sama loom?

- Jah? Täiuslik! Võta see kaart.

- Ei?" Kõik mängijad peaksid püüdma looma meeles pidada. Seejärel pööratakse kaart uuesti ümber.

Siis on järgmise mängija kord.

Olulised näpunäited:

- Kui põllumees jõuab nurgaväljakule, kus pole ühtegi looma, on sul lubatud mis tahes mälukaarti piiluda.

- Kui põllumees seisab ruudul, kus pildil olev loom on juba leitud, saate põllumehe ühe ruumi edasi viia, seistes veel leidmata looma peal.

Mängu lõpp

Mäng lõpeb, kui karjamaale pole enam kaarte jäänud. Mängija, kellel on kõrgeim kaardivirn, võidab mängu.

5.      Karjamaad ja laut.

Klassikaline mälumäng on mõeldud 2-6 mängijale vanusele alates 3. eluaastast.

Mänguks vaja:

16 mälukaarti, mille ühel pool on "karjamaa"

16 mälukaarti, mille ühel pool on "laut".

Ettevalmistus mänguks

Segage kaardid läbi ja asetage need juhuslikult lauale. Veenduge, et kaardid ei kattuks.

Mängu juhised

Mäng käib päripäeva. Mängija, kes esimesena nimetab talulooma, võib alustada. Pöörake kaks kaarti: Üks "karjamaa" ja teine "laut".

Kas pildid on ühesugused (nt kaks hobust)?

- Jah? Võtke see paar endale ja pöörake veel kaks kaarti

- Ei?" Kõik mängijad püüavad pilte meeles pidada. Kaardid pööratakse uuesti ümber.

Siis on järgmise mängija kord.

Mängu lõpp

Mäng lõpeb, kui kõik paarid on kogutud. Mängija, kellel on kõrgeim kaardivirn, võidab mängu.

Variatsioon

Mäng muutub lihtsamaks, kui eemaldate mängust paar paari loomi.

6.      Muu Muu

Klassikaline mäng on mõeldud 2-5 mängijale alates 4. eluaastast.

Mänguks vaja:

Kaardipakk (32 kaarti)

Ettevalmistus mänguks

Iga mängija saab 5 kaarti ja hoiab neid käes nii, et teised neid ei näeks. Ülejäänud kaardid asetatakse laua keskele pildiga allapoole. Võtke üks kaart virna pealt, pöörake ümber ja asetage see pilt üles poole virna kõrvale.

Mängu juhised

Mäng käib päripäeva. Mängija, kes hiljuti kandis kummikuid, võib mängu alustada. Kui kokkuleppele ei jõuta, alustab noorim mängija mängu ja püüab panna ühe oma kaardist ümber pööratud kaardile laua keskel.

Tähelepanu! Teie pakutav kaart peab olema kas sama värvi (kollane, sinine, punane või roheline) või sama pildiga (nt kummikud) nagu keskel olev kaart. Kui teil pole sama kaarti, peate kuhjast ühe kaardi võtma. Siiski ei saa sa avatud kaardile kaarti panna, isegi kui see kattub. Kui kõik tagurpidi kaardid on ära kasutatud, kasutatakse avatud kaarte, välja arvatud pealmine. Avatud kaardid segatakse ja pööratakse uuesti ümber.

Siis on järgmise mängija kord.

Mõnel kaardil on eriline tähendus:

- Ämber: Selle kaardi paigutamisel saate valida värvi. Järgmine kaart peab olema seda värvi.

- Käru. Saad panna veel ühe kaardi. Kui teil pole õiget värvikaarti, võtke see hunnikust välja.

- Hang. Järgmine mängija peab kuhjast võtma 2 kaarti.

- Hernehirmutis. Järgmine mängija jääb vahele.

Siis on järgmise mängija kord.

Niipea ühel mängijal on ainult üks kaart käes, hüüab ta: "Muu!" Kui ta unustab seda teha, peab ta kaks kaarti kuhjast välja tõmbama.

Mängu lõpp

Mängija, kes pani välja oma viimase kaardi ja hüüdis: "Muu, Muu!" - võidab mäng. Näpunäide: Mäng muutub lihtsamaks, kui ignoreerite kaartide erilisi tähendusi. Samuti saate ise välja mõelda spetsiaalseid kaarte. Näiteks: mängijate järjekorra muutmine, kui kasutatakse traktorit või kui soovite lehma kujutada pärast piimakannu paigaldamist.

7.      Õnnelikud pered talus

Klassikaline kaardimäng, mis on mõeldud 3-6 mängijale alates 4. eluaastast.

Mänguks vaja:

Kaardipakk (32 kaarti)

Ettevalmistus mänguks

Segage kaardid ja jagage need mängijatele. Mõnel mängijal võib olla rohkem kaarte kui teistel. Seejärel vaatavad kõik mängijad oma kaarte ja kontrollivad kas neil on 4 samasugust kaarti (nt 4 hangu). Seda nimetatakse õnnelikuks pereks. Õnneliku perega mängija paneb need enda ette. Kui ühel mängijal on alguses rohkem kui üks õnnelik perekond, tagastatakse kõik kaardid, segatakse ja jagatakse uuesti.

Mängu juhised

Mäng käib päripäeva. Mängija, kes viimati oma tuba koristas, võib mängu alustada. Kui kokkuleppele ei jõuta, alustab noorim mängija ja küsib teistelt kas neil on mis tahes pilti (näiteks: Kas teil on traktorit?). Kas kellelgi mängijatest on see kaart?

- Jah? Siis peab ta selle kaardi ära andma. Kuid ta peab andma ainult ühe kaardi, isegi kui tal on rohkem kui üks sama pildiga kaart. Kui kaart on kätte saadud, saab mängija küsida samalt või teistelt mängijatelt teist tüüpi kaarti.

- Ei?" Ta ei pea oma kaarte ära andma. Siis on tema kord teistelt mängijatelt küsida.

Kui mängija kogub õnneliku perekonna, saab ta selle enda ette asetada.

Mängu lõpp

Mäng lõpeb, kui kõik õnnelikud pered kokku kogutakse ja lauale pannakse. Mängija kellel on kõige rohkem õnnelikke peresid võidab mängu.

8.       Unised lusikad

Mängu klassikaline variatsioon on mõeldud 3-6 valvsale mängijale alates 4. eluaastast.

Mänguks vaja:

Kaardipakk (32 kaarti)

6 tähte

1 põllumees

1 kuu

Ettevalmistus mänguks

Sega kõik kaardid. Iga mängija saab viis kaarti (6, kui on kolm mängijat) ja hoiab neid käes. Valmistage tähed, kuu ja põllumees ette.

Mängu juhised

Mäng käib päripäeva. Mängija, kes täna kõige varem ärkas, võib mängu alustada. Kui kokkuleppele ei jõuta, alustab noorim mängija mängu ja vastutab põllumehe eest. Ta on selle vooru juht. Juht annab käsu “Vaheta kaarte!”. Kõik mängijad võtavad ühe oma kaartidest, näoga alla poole ja edastavad selle vasakul olevale naabrile, kes kaardi võtab. Vahetus jätkub, kuni ühel mängijatest on käes 3 identset pilti (nt 3 ämbrit). Seejärel paneb ta kaardid oma ette, pildiga üles poole ja puudutab nina otsa. Esimene mängija, kes seda märkab, teeb sama. Viimane allesjäänud mängija (ilma kaarte panemata ja nina puudutamata) kuulutatakse selle vooru unimütsiks ja saab tähe. Kui tähti pole järel, saab ta kuu. Algab uus voor. Põllumees antakse edasi järgmisele mängijale päripäeva ja temast saab vooru uus juht.

Mängu lõpp

Mäng lõpeb, kui kellelegi antakse kuu. Mängija, kellel on kõige vähem puidust kujundeid, võidab mängu. Mängus võib olla viik. nõu: Kui on kahtlusi, kes viimasena kaardid maha pani, otsustab vooru juht.

9.      Päev turul

Värviline mäng, mis nõuab esimesi taktikalisi oskusi, mõeldud 2-4 mängijale alates 5. eluaastast

Mänguks vaja:

Mängulaud "Turg"

4 ostunimekirja

2 punast õuna

2 ploomi

2 muna

2 viilu juustu

2 salati lehte

2 porgandit

1 värviline täring

Ettevalmistus mänguks

Asetage mängulaud laua keskele. Jaotage toidukaubad värvi järgi ja kioskite ees olevatesse korvidesse. Asetage ostunimekiri mängulaua kõrvale, et kõik näeksid neid. Pange täring valmis.

Mängu juhised

Mäng käib päripäeva. Mängija, kes oskab nimetada kolme toodet, mida saab osta turul võib alustada. Kui kokkuleppele ei jõuta, alustab noorim mängija mängu ja püüab täita nii palju ostusoove kui võimalik. Kui on sinu kord, veereta täringut. Kas mängulaual on veeretatud täringu värvi objekte?

- Jah? Võtke mängulaualt vastav toode ja asetage see sobivasse ostunimekirja. Kui ostunimekiri on valmis, saad selle üles võtta. Siis on järgmise mängija kord.

- Ei?" Kahju, aga sa ei saa midagi võtta.

Nüüd on järgmise mängija kord.

Mängu lõpp

Mäng lõpeb, kui kõik ostunimekirjad on välja antud. Võitjaks saab mängija, kellel on kõige rohkem ostunimekirju. Mängus võib olla viik.

10.   Võidusõit ümber talu

Põnev mäng on mõeldud 2-4 mängijale alates 5. eluaastast.

Mänguks vaja:

Mängulaud "farm".

1 lammas

1 hobune

1 siga

1 lehm

1 värviline täring

Ettevalmistus mänguks

Asetage mängulaud laua keskele. Iga mängija võtab looma ja asetab selle talumajale. Pange põllumees ja värviline täring valmis.

Mängu juhised

Mäng käib päripäeva. Mängija, kes on viimati näinud küülikut või siil, võib mängu alustada. Kui kokkuleppele ei jõuta, alustab noorim mängija. Kui on teie kord, asetage põllumees samale ruudule, kus on teie loom, ja seejärel veeretage täringut. Kas järgmisel ruudul (liikudes päripäeva) on lill, mis ühtib täringu värviga?

- Jah? Vedamine! Nüüd saate põllumehe ühe ruudu võrra edasi liigutada. Siis veereta täringut uuesti või lõpeta oma käik siin. Kui soovite oma korra lõpetada, asetage oma loom põllumehe väljakule ja andke see järgmisele mängijale. Nüüd on tema kord veeretada.

- Ei?" Kahju, aga teie loom jääb paigale. Andke põllumees järgmisele mängijale. Nüüd on tema kord täringut veeretada.

Hoiatus: Hoiatus! Lämbumisoht- sisaldab väikesi detaile.

CE-vastavusmärgis on toote tootja kinnitus selle kohta, et toode vastab selle suhtes kohaldatavate Euroopa Komisjoni direktiivide nõuetele.

Hoiatus!

Mänguasi ei sobi alla 3 aasta vanustele lastele. Olge ettevaatlik väikeste osadega, mis võivad ära tulla või mille võib laps ära hammustada, sest laps võib nende tõttu lämbuda! Kõik mänguasja pakkematerjalid ja -osad ei ole osa mänguasjast ning on vaja täiskasvanul eemaldada enne lapsele andmist. Kasutada täiskasvanu järelevalve all.

Arendavad lauamängud

Lauamängud on lõbus vaba aja veetmise viis, mis annab sulle palju häid emotsioone ja võimaluse veeta kvaliteetaega koos pere ja sõpradega. Tänapäeva lauamängude turul on eriti populaarsed õppemängud. Huvitavad mängud, mis treenivad kujutlusvõimet ja mõtlemisoskust, tagavad mõnusa aja veetmise kodus koos pere või sõpradega. See mängurühm arendab keskendumisvõimet, keeleoskust ja õpetab erinevaid oskusi. Neil on ka eriti ilus disain, mis muudab nende mängimise palju lõbusamaks. Kõige populaarsemate õppemängude hulka kuuluvad erineva raskusastmega IQ-mängud, harivad mõistatused, geograafia lauamängud ja palju muud. Väga populaarsed on ka lastele mõeldud harivad lauamängud. Need on suurepärane võimalus aidata lapsel arendada keele- ja loogikaoskusi, õppida mitmesuguseid teemasid ja uurida ohutult ümbritsevat maailma. Harivad lauamängud on parim treening ajule, suurepärane viis vaba aja veetmiseks ja suurepärane kingitus oma lähedastele. Testi oma nutikust ja koge iga päev õppimise rõõmu just sulle sobiva mänguga.

Loe lähemalt

Üldine tooteinfo: Minu esimene mängukogu HABA, 10 mängu kogumik

Kauba ID: 6183775
Kategooria: Lauamängud ja mõistatused
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,35 x 0,35 x 0,07 m, 2 kg
Patareid: Ei
Vajaminevad patareid: Täpsustamata
Mängu keel: Universaalne
Nutiseade: Ei
Kaubamärk: Haba
Soovitatav vanus alates: 3 a.
Tüüp: Arendavad lauamängud
Vaade: Haba, arendavad lauamängud
Kõik tooted sellelt kaubamärgilt: Kõik Haba tooted

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Hinnangud ja arvustused (0)

Minu esimene mängukogu HABA, 10 mängu kogumik
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki