Maht: | 100 ml |
Kontsentratsioon: | EDP |
Kauba ID: | 20531318 |
Kasutamine: .
Born in Roma Donna on kaasaegne kõrgmoodne lillelõhn.
Kolme jasmiinikvaliteedist loodud kõrge elegants pakub luksuslikku naiselikkust, mis on segatud maailma kõige väärtuslikuma burboonvanilliekstraktiga. Kõik see on põimitud kokku kaasaegsete puude helendavasse tertsi, mis meenutab Rooma tänavakultuuri.
Pudel on kujundatud kuulsa Valentino klambriga, mis on inspireeritud Valentino kaubamärgiks olevast Rooma arhitektuurist. Nagu meie kaubamärk, on ka meie parfüüm sündinud Roomas. Lõhna nimi väljendab eluhoiakut. BORN IN ROMA. See on avaldus isiksusest, oma pärandist ja reeglitest.
Tipunoodid: mustsõstra akord, bergamoti essents;
Keskmised noodid: jämeda jasmiini absoluut, araabia jasmiini absoluut, jasmiini tee NP;
Põhjanoodid: Bourbon vanilje, Cashmeran, Paraguai essents.
Maison Valentino asutasid 1960. aastal Valentino Garavani ja Giancarlo Giammetti. Valentino on rahvusvaheline moetegelane. Maison Valentino mängib olulist rolli luksusstiilis, kus traditsioon ja innovatsioon segunevad. Valentino kaubamärgi kujundus ei ilmne mitte ainult rõivakollektsioonide kaudu, vaid ka aksessuaaride kaudu, mis hõlmavad kingi, käekotte, väikseid nahast aksessuaare, prille, salle, lipsusid ja parfüüme. Valentino pakub esteetilist ilu kogu universumile, sest Valentinole kuulub üle 175 poe ja 1500 müügikoha enam kui 100 riigis. Bränd Maison Valentino on eriti tuntud punaste kleitide poolest ja tema loomingus tavaliselt kasutatavat eredat tooni nimetatakse sageli "valentinopunaseks".
Esteetiline, kaasaegne visioon ja täiuslikkust nõudev viimistletud käsitöö on tööstusprotsessi, tootearenduse ja toodete valmistamise juhtpõhimõtted. Kogu tootmine toimub Rooma ajaloolises Piazza Mignanellis, kus hiljuti avati Bottega Couture kool. Valentino kuulub rahvusvaheliste moejuhtide hulka, kes usuvad ülemaailmse stiilinägemuse loodud kõrgesse lisandväärtusesse.
„On väga oluline teha tihedat koostööd spetsialistidega ja tugineda Itaalia kogemustele. See võimaldas meil reeglitest aru saada ja mõista, et saaksime neid rikkuda ja omal moel ümber kirjutada. Oma reeglite loomine on disainerikutse keskmes. See on vundament, millest alates algab iga loomeprotsess. Mind huvitab humanismi idee, mis edendab loovust. Selles ettevõttes sain teada, et innovatsioon ei saa eksisteerida ilma sügavate traditsioonide tundmiseta. See idee on Valentino uus suund - traditsioonide mõistmine ja fantaasia vallandamine innovatsiooni jaoks, ”ütleb Maison Valentino praegune loovjuht.
Maison Valentino lõi oma esimese parfüümisarja 1970. aastate lõpus, mistõttu on ettevõte ka tuntud ja arenenud. Nüüd teeb Maison Valentino koostööd ühe suurima lõhnatootja Puigiga, et kasvatada oma senist populaarset lõhnakollektsiooni. Parfüümide valik on üsna lai, koosnedes mitmesugustest lõhnadest, mis sobivad igale maitsele.
Kontsentratsiooni liigid | Krüpteerimine | Mitu tundi lõhn püsib? | Lõhnained |
---|---|---|---|
EDT | "Tualettvesi" | Võib püsida 2–4 tundi; | 4-15% |
EDP | "Parfüümvesi" | Püsib 3 kuni 5 tundi | 15-20% |
EDC | "Kölnivesi" | Enamasti püsib see kuni 2 tundi. | 3-5%; |
PP | "Parfüüm" | Püsib üle 6 tunni | 20-30% |
EDF | "Lõhnavesi" | Püsib kuni 2 tundi | 1-3% |
Kauba ID: | 20531318 |
Kategooria: | Naiste parfüümid |
Tootepakendite arv: | 1 tk. |
Paki suurus ja kaal (1): | 0,01 x 0,01 x 0,02 m, 0,1 kg |
Tüüp: | Lill |
Vaade: | Valentino, lill naiste parfüümid |
Ettenähtud: | Naistele |
Maht: | 100 ml |
Kontsentratsioon: | EDP |
Kaubamärk: | Valentino |
Kõik tooted sellelt kaubamärgilt: | Kõik Valentino tooted |
Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.
*Konkreetse Müüja pakkumiste suhtes kehtivad tingimused, mis on Müüja määranud antud kauba jaoks ja kogu kaubas sisalduva teabe (sealhulgas ka hinna) eest vastutab Müüja.