Šampoonid
(2)
Filtreeri
Hinnangute keskmine: 4.5/5
20 598 hinnangut. Vaata kõiki

Morfose vedelšampoon

  844
Lisa korvi
KIIRE TARNE

Kahjustatud juukseid taastav šampoon Morfose Keratin, 1000ml

Kaubamärk: Morfose
Juuksetüüp: Kahjustatud juustele, Kõikidele juuksetüüpidele, Kuivadele juustele
Šampooni toime: Niisutavad
  999
Lisa korvi
5/5

Taastav šampoon Morfose Professional 2in1 Argan 1000 ml

Kaubamärk: Morfose
Juuksetüüp: Kahjustatud juustele, Kuivadele juustele
Šampooni toime: Juukseid tugevdavad, Niisutavad, Sära andvad, Toitvad

Kahjustatud juukseid taastav šampoon Morfose Milk, 1000ml

Kaubamärk: Morfose
Juuksetüüp: Kahjustatud juustele, Kuivadele juustele
Šampooni toime: Toitvad
Kuidas valida kosmeetikatooteid meestele? Paljud inimesed näevad kosmeetikat kui naudingut. Kui räägime kosmeetikatoodetest, mõtlevad inimesed esimesena dekoratiivkosmeetika peale, kuigi kosmeetikavahendite hulka kuuluvad ka kreemid, deodorandid, šampoonid, palsamid, raseerimisvahendid jpm. Meeste kosmeetikatoodete hulka kuuluvad enamasti h Loe lähemalt
Olaplex: mis see on ja milleks seda kasutatakse? Olaplexi vastu peaks huvi tundma igaüks, kes on vähemalt korra olnud mures oma juuste seisundi pärast ja otsinud võimalusi nende taastamiseks. Kaks keemiadoktorit on loonud unikaalse molekuli, mis võimaldab kahjustatud juukseid uuesti üles ehitada, tugevdada ning taastada nende struktuur. Kõigi nend Loe lähemalt
Juuksehooldus külmemal ajal Aastaaja muutudes muutuvad ka meie elustiil ja riietus, kuid ei tohiks unustada ka juuksehoolduse rutiini. Jahedamatel aastaaegadel valitsev külm ja kuiv ilm kahjustab nende seisundit eriti - kui Sa ei võta kasutusele vastavaid meetmeid, kaotavad juuksed sära, lähevad härma ja täiesti kontrolli alt Loe lähemalt
INOAR professionaalne juuksekosmeetika: mida osta? Brasiilia ettevõte INOAR, mis on tegustenud üle 20 aasta, on hästi tuntud neile, kes otsivad kvaliteetseid ja professionaalseid juuksetooteid. Sel perioodil sai kaubamärk tuntuks paljudes maailma riikides: seda juuksetoodet kiidetakse selle pideva täiustamise ja tarbijate vajaduste igakülgse rahulda Loe lähemalt