Šampoonid
(3)
Filtreeri
Hinnangute keskmine: 4.5/5
20 557 hinnangut. Vaata kõiki

Cosnature šampoonid

  499
Lisa korvi
KIIRE TARNE

Taastav šampoon avokaado ja mandlitega, Cosnature, 250 ml

Kaubamärk: Cosnature
Juuksetüüp: Kahjustatud juustele, Kuivadele juustele, Nõrkadele juustele
Šampooni toime: Juukseid tugevdavad, Juuste väljalangemise vastu
  499
Lisa korvi
KIIRE TARNE

Niisutav juuksešampoon kibuvitsamarjaga, Cosnature, 250 ml

Kaubamärk: Cosnature
Juuksetüüp: Kuivadele juustele
Šampooni toime: Juukseid tugevdavad, Niisutavad
  499
Lisa korvi
KIIRE TARNE

Cosnature granaatuna volüümi andev šampoon, 250ml

Kaubamärk: Cosnature
Šampooni toime: Normaalsetele juustele, Õhukestele juustele
Kuidas valida kosmeetikatooteid meestele? Paljud inimesed näevad kosmeetikat kui naudingut. Kui räägime kosmeetikatoodetest, mõtlevad inimesed esimesena dekoratiivkosmeetika peale, kuigi kosmeetikavahendite hulka kuuluvad ka kreemid, deodorandid, šampoonid, palsamid, raseerimisvahendid jpm. Meeste kosmeetikatoodete hulka kuuluvad enamasti h Loe lähemalt
Olaplex: mis see on ja milleks seda kasutatakse? Olaplexi vastu peaks huvi tundma igaüks, kes on vähemalt korra olnud mures oma juuste seisundi pärast ja otsinud võimalusi nende taastamiseks. Kaks keemiadoktorit on loonud unikaalse molekuli, mis võimaldab kahjustatud juukseid uuesti üles ehitada, tugevdada ning taastada nende struktuur. Kõigi nend Loe lähemalt
Juuksehooldus külmemal ajal Aastaaja muutudes muutuvad ka meie elustiil ja riietus, kuid ei tohiks unustada ka juuksehoolduse rutiini. Jahedamatel aastaaegadel valitsev külm ja kuiv ilm kahjustab nende seisundit eriti - kui Sa ei võta kasutusele vastavaid meetmeid, kaotavad juuksed sära, lähevad härma ja täiesti kontrolli alt Loe lähemalt
INOAR professionaalne juuksekosmeetika: mida osta? Brasiilia ettevõte INOAR, mis on tegustenud üle 20 aasta, on hästi tuntud neile, kes otsivad kvaliteetseid ja professionaalseid juuksetooteid. Sel perioodil sai kaubamärk tuntuks paljudes maailma riikides: seda juuksetoodet kiidetakse selle pideva täiustamise ja tarbijate vajaduste igakülgse rahulda Loe lähemalt