Mugav kohaletoimetamine kulleriga koju

Paki kohaletoimetamist saab kinnitada kolmel viisil:

1) saaja allkiri;

2) saajale pakutakse teha foto koos pakiga või selle kõrval. Pilt tehakse spetsiaalse skanneri abil;

3) saaja näitab oma ID-kaarti eemalt ja kuller sisestab skannerisse dokumendi numbri 5 viimast numbrit (ei pea tingimata olema isikukood). Sobivad dokumendid: pass, ID-kaart, juhiluba, elamisluba.

Vabandame ebamugavuste eest.

Tellimuste arvu kasvu tõttu võib nende kohaletoimetamine võtta tavapärasest kauem aega.

Kui soovite, et kaup Teile koju toimetataks, valige kohaletoimetamiseks kuller.

 Kullerteenus

  •          Kaup toimetatakse Teieni 1-3 tööpäeva jooksul alates hetkest, kui saite SMSi teel saabunud teavituse kauba valmisolekust.
  •          Kauba eest saate tasuda internetipanga kaudu (Swedbank, SEB), ülekandega (pärast arve saamist), sularahas kättesaamisel (kaardimakse võimalus palun kulleriga eelnevalt kokku leppida).
  •          Pakkide üleandmised toimuvad välisõhus ja kontaktivabalt, et ära hoida võimalikke nakkuseid ülemaailmse pandeemia tõttu.
  •          Eraisikule osutame teenust E-R kell 8-20 ja  L 10-15 (täpsema aja kokku leppimiseks helistatakse saajale ette). Kättetoimetamise kellaaeg sõltub vastava sihtkoha kättetoimetamise võimalusest.
  •          Juriidilisele isikule E-R 8-17. Kättetoimetamise kellaaeg sõltub vastava sihtkoha kättetoimetamise võimalusest
  •          Suuremõõtmeliste saadetiste puhul võib kättetoimetamise aeg olla kuni 6 tööpäeva.

Hinnad:

  • Tooted kuni 1 kg - € 3,99
  • Tooted üle 1 kg - € 5,99
  • Tooted üle 5 kg - € 7,99
  • Tooted üle 20 kg - € 9,99
  • Tooted üle 30 kg - € 13,99
  • Tooted üle 50 kg - € 15,99
  • Tooted üle 75 kg - € 19,99
  • Tooted üle 100 kg - € 29,99
  • Tooted üle 200 kg - € 34,99
  • Tooted üle 300 kg - € 39,99
  • Tooted üle 600 kg - € 44,99
  • Tooted üle 800 kg - € 49,99

Mõlema teenuse korral:

* Enne kauba vastuvõtmist ja vastuvõtmise akti allkirjastamist kontrollige kulleri juuresolekul, et kauba pakend ei oleks vigastatud. Juhul kui märkate paki kättesaamisel defekti, palun märkige see teie allkirjastamiseks antus müügiarvele. Koostage kulleri, kaup24 väljastuspunktis oleva töötaja või postkontori töötaja kohalolekul vabas vormis akt, mis kirjeldab tootel olevat viga või puudujääki. Meie ei vastuta tootja poolt põhjustatud defektide ja nende puuduvate osade eest, mida oli peale vaadates võimalik märgata.

* Mitut toodet sisaldavatele tellimustele võib tulla ka mitu erinevat saadetist - vastavalt Teie tellitud kaupade laost välja saatmise ajale võivad pakid saabuda teile ka erinevatel päevadel.