Maht: | 100 ml |
Kontsentratsioon: | EDT |
Kauba ID: | 91578 |
Eksperdi arvamus: Aromaatne vesi põhineb vetiveri lõhnal, mis on eksootilistes riikides kasvava rohu juur. Pärast pudeli avamist tunned energilist, ekspressiivset segu greibist, bergamotist ja muskaatpähklist.
Kasutamine: Parfüümi soovitatakse pihustada pulseerivatele kehaosadele – peopesadele, põlvedele, kaelale, kõrvatagustele piirkondadele, samuti küünarnukkide siseküljele. Laske kuivada, ärge hõõruge, sest aroom võib muutuda.
Rohkem kui sajand tagasi, 1888. aastal asutatud „Lalique“ on tänapäeval üks peamisi Prantsuse luksuse sümboleid.
Praegu on kaubamärgi „Lalique“ visiooniks - laiendada moemaja asutaja, tõelise geeniuse René Lalique loomingulisi ideid. Nende eesmärk on jätkata lõhnade ja nende pudelite arendamist ja vabastamist, pöörates kõigele suurt tähelepanu.
„Lalique“ ajalugu on alati parfüümi ajalooga tihedalt seotud. Ning Renė Lalique tütar Marie-Claude lõi 1992. aastal lõhna „Lalique de Lalique“. Ta andis sellele parfüümile moemajast erineva nime. Tema algatust peeti rohkem kui seaduslikuks.
„Lalique Parfums“ on unikaalne allkiri, mis ühendab loovust parfüümipudelite disaini ja erakordse kvaliteedi.
2008. aastal Šveitsi grupp „Art & Fragrance“, mida juhib Silvio Denz, omandas „Lalique“ ettevõtte mitte ainult Prantsusmaal, vaid kogu maailmas, et suurendada kristalsete klaastoodete tootmisvõimsust.
Lõppude lõpuks nõustute, et „Lalique“ suhtumine lõhna ja selle sulgemisse on õige. Eksklusiivne parfüümipudel võib anda lisaväärtust ka väga eksklusiivsele lõhnale.
Kontsentratsiooni liigid | Krüpteerimine | Mitu tundi lõhn püsib? | Lõhnained |
---|---|---|---|
EDT | "Tualettvesi" | Võib püsida 2–4 tundi; | 4-15% |
EDP | "Parfüümvesi" | Püsib 3 kuni 5 tundi | 15-20% |
EDC | "Kölnivesi" | Enamasti püsib see kuni 2 tundi. | 3-5%; |
PP | "Parfüüm" | Püsib üle 6 tunni | 20-30% |
EDF | "Lõhnavesi" | Püsib kuni 2 tundi | 1-3% |
Nagu nimigi ütleb, paistavad idamaised-puidulised lõhnad silma oma rikkaliku iseloomu poolest, mille noodid pärinevad puudest, vaikudest, samblast, koorest, männiokastest ja põõsastest, aga ka juurtest. Maitsetaimedel ja lehtedel võib olla intensiivne mullane, puidune iseloom (nagu patšuli ja vetiver). Puidulõhnadele on iseloomulikud aromaatsed, tsitruselised lõhnanoodid. Südamenoodis on tavaliselt teravad ja kuivad puidunoodid, samas kui põhjanootides domineerivad vaigud või puit. Puidu koostisosad lisavad lõhnale rikkalikkust, soojust, elegantsust ja sügavust ning on seetõttu parfümeerias väga olulised. Puidu domineerivad parfüümid sisaldavad tavaliselt sandlipuud, mändi, patšuli, vetiverit ja seederit. Sandlipuu on kreemjas ja sensuaalne, patšuli meenutab sügavat metsa, vetiver on suitsune ja lopsakas, seeder on kuiv ja sirgjooneline ning Oud on keeruline ja raske. Meie valikus on palju idamaiseid puidu lõhnu. Nende hulka kuuluvad EDP, EDC, EDT, PP kontsentratsiooniga lõhnaained ning õliparfüümid ja lõhnaõlid. Lisaks pakume teile laia valikut nišilõhnasid erinevates kogustes ja lõhnakollektsioone kõige kuulsamate kaubamärkide poolt: "Calvin Klein", "Diesel", "Hugo Boss", "Dolce&Gabbana" jt.
Kauba ID: | 91578 |
Kategooria: | Meeste parfüümid |
Tootepakendite arv: | 1 tk. |
Paki suurus ja kaal (1): | 0,125 x 0,095 x 0,1 m, 1,275 kg |
Tüüp: | Idamaised - puidused |
Vaade: | Lalique, idamaised - puidused meeste parfüümid |
Ettenähtud: | Meestele |
Maht: | 100 ml |
Kontsentratsioon: | EDT |
Kaubamärk: | Lalique |
Kõik tooted sellelt kaubamärgilt: | Kõik Lalique tooted |
Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.
92%
seda toodet soovitavad ostjatest
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet*Konkreetse Müüja pakkumiste suhtes kehtivad tingimused, mis on Müüja määranud antud kauba jaoks ja kogu kaubas sisalduva teabe (sealhulgas ka hinna) eest vastutab Müüja.