SLICE on maksemeetod mis võimaldab alates 60 EUR-ist tasuda enda ostukorvi sisu kolme võrdse suuruse maksega ilma ühegi lisatasuta. Kehtib toodetele, mis on tähistatud vastava märgisega.
Tähelepanu! Kohaletoimetamise tingimused on esialgsed, kuna tingimusi uuendatakse sõltuvalt tellimuse tegelikust toimumisajast. Lõplik tarnetähtaeg on näidatud tellimuse kinnituses.
Kasutamine: Pärast raseerimist, pihustage losjoon nahale.
Komplekt sisaldab:
Hermes Terre d'Hermès - see on sisuliselt sisemine olemus - elu hälli metafoor. Aroomi telg - on tõelise puidu alkeemia.
Aroom on esialgu kibeda greibi ja apelsini märkmetega. Südameks värvikad piprad. Kõik see mänguliselt ühineb koos vetiveriga, mis annab aroomile ka maa-aluste mineraalide lõhna. Aroom on veelgi sügavam, kui tunnete seedri ja bensoehape soolasust.
- Tipunoodid: apelsin, greip;
- Südamenoodid: pipar;
- Põhinoodid: seeder, vetiver, bensoehape.
Raseeritud nahk vajab taaselustamist ja rahustamist. See kreem ei eemalda mitte ainult raseerimisest põhjustatud ebameeldivaid tundeid, vaid on ka teie lemmik aroomiga, mida saate nautida kogu päeva.
Sobib ideaalselt kingituseks!
Hermes on Prantsuse luksuskaupade tootja. Juhtivate konsultatsioonifirmade avaldatud erinevate reitinguskaalade järgi on see kõrgeima väärtusega ülemaailmne luksusbränd. Rikkaliku pärandi, peene meisterlikkuse, detailide, kõrge kvaliteedi ja professionaalsuse kombinatsioon kogu loome- ja tootmisprotsessis on andnud Hermesele kõrge positsiooni kõrge konkurentsiga luksusmaailmas. Praegu on Hermese kaubamärgi tootevalikus nahktooteid, aksessuaare, parfüüme ja valmisrõivaid.
Thierry Hermes asutas 1837. aastal Pariisis pereettevõtte. Algselt oli tema eesmärk teenida Euroopa aadleid, pakkudes nahast ratsutamisvarustust. Järk-järgult laienes ettevõtte tootevalik iga põlvkonnaga. Hermese kaubamärgiga reisikotid on olnud teel globaalse edu poole ja neid on alati kujutatud moeikoonidena. 2014. aasta seisuga oli kogu maailmas 311 Hermese kauplust, millest 207 kuulusid otse Hermesele.
Hermesil on äärmiselt ilus ja rikkalik edulugu. Piiratud turustamine, ainuõigus ja kontrollitud turundus on võimaldanud ettevõttel kahekordistada oma aastase kasvu. See peegeldab Hermese kaubamärgi turvalisust maailma elanikkonna väga rikastes osades. Fakt, et kaubamärki peetakse kõigi luksuslike moemajade seas kõige innovaatilisemaks, näitab ettevõtte pühendumust pidevalt toota ja tarnida ülikomplekseid tooteid, mis on ainulaadsed, väljendavad tugevat meelt ja millel on käsitöös erakordne eelis. Ettevõtte tulevik on kindel, kuid selleks, et säilitada oma positsioon kallite luksuskaupade turusegmendis, tuleb areneda ja diferentseeruda, kasutades selleks oma perekonna kaubamärgi jõudu: pärandi, autentsuse ja prestiiži ikooni.
Pildid on illustratiivsed ja mõeldud toote omaduste näitamiseks. Joonisel kujutatud toode ei kajasta konkreetset tootemudelit.
Kontsentratsiooni liigid | Krüpteerimine | Mitu tundi lõhn püsib? | Lõhnained |
---|---|---|---|
EDT | "Tualettvesi" | Võib püsida 2–4 tundi; | 4-15% |
EDP | "Parfüümvesi" | Püsib 3 kuni 5 tundi | 15-20% |
EDC | "Kölnivesi" | Enamasti püsib see kuni 2 tundi. | 3-5%; |
PP | "Parfüüm" | Püsib üle 6 tunni | 20-30% |
EDF | "Lõhnavesi" | Püsib kuni 2 tundi | 1-3% |
Seda kaupa saavad hinnata ainult Kaup24.ee registreerunud kauba ostjad.
Siin saate esitada küsimusi selle toote ostnud ostjatele võ Kaup24.ee konsultantidele.
Arvamusi ja kommentaare jätavad Kaup24.ee külastajad. Arvamusi ja kommentaare ei toimetata ega kontrollita. Arvamused, kommentaarid ja nõuanded ei pruugi ühtida Kaup24.ee arvamusega. Kaup24.ee ei vastuta nende sisu eest. Reeglid leiate vajutades siin.