Šampoonid
(4)
Filtreeri
Hinnangute keskmine: 4.5/5
20 134 hinnangut. Vaata kõiki

Urtekram igapäevaseks kasutamiseks

-24%
  2405 3186
Lisa korvi

Kõõmavastane šampoon BIO, 250ml

Kaubamärk: Urtekram
Šampooni toime: Igapäevaseks kasutamiseks, Kõõmavastased
  3199
Lisa korvi

Aloe Vera šampoon – normaalsetele juustele 250ml BIO

Kaubamärk: Urtekram
Šampooni toime: Igapäevaseks kasutamiseks
  2799
Lisa korvi

Kookose šampoon normaalsetele juustele Urtekram Coconut 250 ml

Kaubamärk: Urtekram
Šampooni toime: Igapäevaseks kasutamiseks
  1339
Lisa korvi

Šampoon värvitud juustele Urtekram Soft Wild Rose, 500 ml

Kaubamärk: Urtekram
Šampooni toime: Igapäevaseks kasutamiseks
Kuidas valida kosmeetikatooteid meestele? Paljud inimesed näevad kosmeetikat kui naudingut. Kui räägime kosmeetikatoodetest, mõtlevad inimesed esimesena dekoratiivkosmeetika peale, kuigi kosmeetikavahendite hulka kuuluvad ka kreemid, deodorandid, šampoonid, palsamid, raseerimisvahendid jpm. Meeste kosmeetikatoodete hulka kuuluvad enamasti h Loe lähemalt
Olaplex: mis see on ja milleks seda kasutatakse? Olaplexi vastu peaks huvi tundma igaüks, kes on vähemalt korra olnud mures oma juuste seisundi pärast ja otsinud võimalusi nende taastamiseks. Kaks keemiadoktorit on loonud unikaalse molekuli, mis võimaldab kahjustatud juukseid uuesti üles ehitada, tugevdada ning taastada nende struktuur. Kõigi nend Loe lähemalt
Juuksehooldus külmemal ajal Aastaaja muutudes muutuvad ka meie elustiil ja riietus, kuid ei tohiks unustada ka juuksehoolduse rutiini. Jahedamatel aastaaegadel valitsev külm ja kuiv ilm kahjustab nende seisundit eriti - kui Sa ei võta kasutusele vastavaid meetmeid, kaotavad juuksed sära, lähevad härma ja täiesti kontrolli alt Loe lähemalt
INOAR professionaalne juuksekosmeetika: mida osta? Brasiilia ettevõte INOAR, mis on tegustenud üle 20 aasta, on hästi tuntud neile, kes otsivad kvaliteetseid ja professionaalseid juuksetooteid. Sel perioodil sai kaubamärk tuntuks paljudes maailma riikides: seda juuksetoodet kiidetakse selle pideva täiustamise ja tarbijate vajaduste igakülgse rahulda Loe lähemalt