Kasulikud nõuanded

Millised toitained on lastele olulised?

14.03.2018

Arenevat organismi tuleb pidevalt kasulike ainetega varustada - ainult siis võime kindlad olla, et lapsed kasvavad tugevaks ja püsivad tervena. Valides neile õiget toitu, pead hoolikalt koostist vaatama ja kontrollima, et tooted sisaldaksid vähemalt ühte järgnevatest toitainetest - need on olulised kõikide kasvavate laste jaoks.

  1. Kaltsium tugevdab luid ja hambaid, stimuleerib närve ja lihaste funktsioone. Tänu sellele suudab lapse keha toidu energiaks muuta.
  2. Olulised rasvhapped (Omega 3) aitavad arendada närvisüsteemi, tugevdavad immuunsust ja aitavad ka toitainetel imenduda. Need on hädavajalikud terve aju toimimiseks.
  3. Raud on väga oluline imikute aju arengule, kuid on soovitatav tarbida seda toitainet ka tulevikus, sest raua puudus võib põhjustada väsimust ja nõrkust.
  4. Raua paremaks imendamiseks on soovitatav tarbida C-vitamiini, see aitab tugevdada ka veresooni ja seeläbi vältida verevalumite moodustumist.
  5. Magneesium aitab säilitada tugevaid luusid ja stabiilset südamelöögisagedust ning tugevdab immuunsüsteemi.
  6. Kaalium, toimides koos naatriumiga, kontrollib veetasakaalu ja aitab säilitada normaalset vererõhku. Samuti vähendab neeru- ja maksahaiguste tekke riski.
  7. Kui soovid, et Sinu beebil oleks hea nägemine, tervislik nahk, juuksed ja küüned, siis veendu, et kasutatavad tooted sisaldavad A-vitamiini.
  8. Piisav D-vitamiini sisaldus on kasvava lapse jaoks ülioluline, kuna see mõjutab luude arengut ja reguleerib rakkude uuenemist.
  9. Kasvava organismi jaoks on oluline ka tsink, mis tagab rakkude optimaalse uuenemise ja ainevahetuse ning aitab kaasa seedetrakti toimimisele.
  10. E-vitamiin, mis aitab kehal võidelda bakteritega ja tagab sujuva vereringe, aitab tugevdada immuunsust, aidates seega erinevatel keharakkudel funktsioneerida ja toimida.

Kõik need toitained leiduvad erinevates lastetoodetes, mis on hea hinnaga saadaval kaup24.ee e-poes, nii saad ilma suurema vaevata tagada oma lapse heaolu. Pane tähele, et ülemääraseid kogused võivad vastupidiselt negatiivselt mõjutada, mistõttu tuleb toitainete sisaldust alati jälgida.

TOP püreetoidud

Kuidas hindate seda postitust?