Meie võrgulehel kasutatakse küpsiseid. Küpsised aitavad tagada veebilehe nõuetekohase toimimise ning täiendamise, seepärast juurutatakse rangelt vajalikud küpsised (tehnilised, funktsionaalsed ning analüütilised) automaatselt. Püüdes individualiseerida Teie veebilehe sirvimise kogemust ning esitada Teile pakkumisi, mis oleks aktuaalsed just nimelt Teile, kasutatakse ka sihtotstarbelisi küpsiseid. Kui vajutate „nõustun“, siis annate seega oma nõusoleku sihtotstarbeliste küpsiste juurutamiseks ja kasutamiseks. Oma nõusoleku võite tühistada suvalisel ajal muutes oma brauseri seadeid ja kustutades salvestatud küpsised. Rohkem teavet – küpsiste poliitikas
Õige rehvirõhuga rehvid tagavad meile ohutu ja mugava sõidu, seetõttu tasub rehvide rõhku kontrollida vähemalt iga nelja nädala tagant. Kui rõhk pole liiga suur ega liiga madal, kuluvad rehvid ühtlaselt, pakuvad parimaid haardumisomadusi ja teenivad teid võimalikult pikka aega. Kõige sagedamini küsitakse, kui täis tuleb rehvid pumbata – just sellele küsimusele püüamegi vastuseid anda ning selgitada, kuidas rehve pumbata.
Rehvirõhu muutust põhjustavad kõige sagedamini mehaanilised kahjustused, punktsioonid või velgede lõhed. Sellised probleemid võivad olla vältimatud ka ülikvaliteetsete velgede puhul, kuid kui olete parasjagu uusi rehve valimas, siis oleme teile koostanud nõuanded: kuidas valida õiged rehvid?
Õhurõhu kerge langus ei tähenda siiski alati suuri probleeme. Mõnikord võib seda juhtuda ka temperatuuri muutuste korral ning mõnikord saab selles süüdistada väikesi hapnikuosakesi, mis on tunginud rehvivahedesse. Sel juhul on muutused märgatavad väga pika aja jooksul. Ning just sel põhjusel on suuremate probleemide vältimiseks oluline rõhumuutuste regulaarne jälgimine.
Kõige sagedamini räägitakse kahjustustest, mida põhjustavad liiga madala rõhuga (või isegi täiesti tühjenenud) rehvid – suurem kütusekulu, kiirem servade kulumine, külgkonstruktsiooni kahjustumine, velje kahjustumise oht ... , kuid head tulemused ei oota teid ka liialt täis pumbatud rehvide korral: kaob haarduvus, sõitmine ei ole enam nii sujuv, rehvide keskosa ja sõiduki vedrustus kuluvad kiiremini.
See, kui täis sõiduki rehvid pumbata, sõltub konkreetsest autost. Kui kontrollite selle kasutusjuhendit või juhiukse sisemust, leiate tabeli, kus toodud kõik olulisemad andmed. Teinekord on see kinnitatud ka ukselävele või kütusepaagi luugile. Sellisel juhul on oluline pöörata tähelepanu mõõtühikutele – rõhku ei väljendata üksnes atmosfäärides, vaid ka baarides. Sellisel juhul tuleb enne pumpamist läbi viia teisendused.
Samuti on oluline märkida, et kõige täpsem näit saavutatakse külmade rehvide mõõtmisel õhutemperatuuri sarnase temperatuurimõõtjaga. Seetõttu tasub bensiinijaama sõitmise asemel soetada koju isiklik manomeeter. See on sageli lisatud ka rehvide pumba juurde kuuluvasse komplekti.
Kui olete rehvide jaoks vajaliku õhurõhu kindlaks määranud, ei jäägi üle muud, kui rehvid korralikult täis pumbata. Seda saate teha lähimas bensiinijaamas, kuid ka mujal. Järgida tuleks alltoodud juhiseid:
Kui võtate kogu ülaltoodud teadmised omaks ja kontrollite regulaarselt rehvide rõhku, võite kindel olla, et kõik teie reisid kulgevad ohutult ja maksimaalselt mugavalt. See kõik ei nõua palju teie väärtuslikku aega ning see kõik on teie ohutuse huvides seda väärt.