Kasulikud nõuanded

Internetikaubandus: kust alustada?

MÜÜ KAUP24.EE-s
12.01.2021
tõhus veebiturundus

E-kaubanduse kasvu on täheldatud aastaid. Kuid nüüd, mil kogu maailm on pandeemias ja karantiinis, suurenevad füüsilise kaubanduse piirangud iga päevaga ning enamus kaupmehi on sunnitud oma äri virtuaalsesse ruumi viima. Kuidas Interneti-kaubandus sujuvalt üles ehitada ja edukalt müüa – sellest järgnevalt juttu teemegi.

Kuidas veebis kaubelda?

Veebiruum on ideaalne koht oma ettevõtte alustamiseks või laiendamiseks ning seejuures ei mängi mitte mingit rolli linn või riik, kus elate. Kuid küsimusi on palju, üks peamisi – kust alustada?

Peamised sammud e-poega alustamiseks:

1. Otsustage, mida veebis müüa. Internetis on võimalik müüa peaaegu kõike, kõige olulisem on vajalike lubade ja sertifikaatide olemasolu. Idee ei pea olema uus, valige endale südamelähedased ja arusaadavad tooted, ainult nii saate pakkuda ostjatele parimaid kaupu.

2. Ettevõtte õiguslik vorm. Mis tahes ettevõtte loomisel, olenemata sellest, kas müüte kaupu lihtsalt turul või virtuaalses ruumis, tuleb kogu tegevus registreerida. Valikuid on erinevaid. Võite luua juriidilise isiku, osaühingu, väikeühingu või registreerida end füüsilisest isikust ettevõtjaks.

3. Valige kauplemise koht. Sellest valikust sõltub suuresti, kuidas teie äri õitsema hakkab. Peamised valikud on sotsiaalmeedia, veebipood või olemasolevale ärile kauplemisplatvormi loomine. Kuigi huvitavat sisu saab müüa sotsiaalmeedias, on kasutajasõbraliku e-poe loomine, kus oleks lisaks valikutele ka turvaline maksta, tõeliselt keeruline. Seetõttu on tavaline, et luuakse e-pood või kasutatakse olemasoleva e-kaubanduse platvormi. Nendest kahest valikust räägime hiljem veidi lähemalt.

4. Klientide ligimeelitamine. Ainult ideedest kindlasti ei piisa. Kui soovite olla nähtav ja saavutada häid tulemusi, peate tegema pidevat analüüsi, võtma appi reklaami ja tagama, et teie pakutav toode oleks kui mitte parim, siis vähemalt mitte alla turul pakutava.

Kuidas luua e-poodi?

Veebipoe loomine pole keeruline, kuid võib kuluda palju aega, enne kui kõik protsessid sujuvad ja e-pood näeb välja selline nagu lootsite ja ette kujutasite.

Arutame veidi põhilisemate arendusetappide üle. Kõigepealt tuleks välja mõelda poe nimi ja veebisaidi aadress (domeen). See peaks olema lühike, selge, kergesti meeldejääv. Kui olete domeeni välja valinud, tuleb see registreerida. Domeeni registreerimine on tasuline. Järgmine samm on e-poe kujunduse ja sisu loomine. Kuna erinevalt füüsilisest poest ei ole kliendil võimalik kaupu päriselt näha ja katsuda, on oluline, et kauba väljapanek oleks kvaliteetne, kirjeldused täielikud ja e-pood ise funktsionaalne ja kasutajasõbralik. Kui kõik toimingud on lõpule viidud, tuleb hoolitseda turvalise integreeritud maksesüsteemi ja kiire kohaletoimetamise eest.

Milline on e-kaubanduse platvorm?

e-kaubanduse platvorm Kaup24.ee veebikaubanduse jaoks

Tegemist on juba toimiva ja tuntud veebilehega, kus väikeettevõtjatele antakse võimalus oma kaupa müüa. Aasta tagasi andsime sellise võimaluse kohalikele ettevõtetele. Alustades tegevust Interneti-kaubanduskeskusena, oleme nüüdseks kokku kogunud üle 1500 Baltikumi kaupmehe. Teenuse kõrge kvaliteedi tagamiseks oleme aastate jooksul meeskonda tugevdanud ja investeerinud platvormi sisemise juhtimissüsteemi arendamisse, tänu millele on kaupmeestel võimalik meiega hõlpsalt ja kiiresti ühendust võtta ning meil kauplemisplatvormi arendada ja kõigi äri sujuvaks muuta.

Kumba eelistada: platvormi või e-poodi?

Kui mõistate, mis on kauplemisplatvorm ja kuidas oma e-poodi luua, tasub arutada nende kahe võimaluse plusside ja miinuste üle. Mõelda tasub muuhulgas liiklusele, reklaamile, müügi teostamisele, mugavale ostlemisele ja üldkuludele.

  • Liiklus. Tuntud platvormi puhul on liiklus oluliselt suurem. Oma e-poe loomisel tuleb teil endal liiklust juhtida ja kliente ligi meelitada.
  • Reklaam. Erinevad reklaamiliigid võimaldavad platvormidel inimesi kaasata ja meelitada neid seeläbi poodi külastama ning samal ajal poodlema. Väga piiratud eelarvega reklaami valik on väga suure tõenäosusega halb ning sellest pole kuigi palju kasu.
  • E-kaubandus. Platvormid on võimaldanud kauplemist alustada väga kiiresti ja lihtsalt. Juba ühe või kahe päeva pärast näete, kas teie esemed on ahvatlevad, mida tuleks muuta ja milliseid pakkumisi oma potentsiaalsetele ostjatele pakkuda, et neis rohkem huvi tekitada. Samuti saate kaupade hindu iseseisvalt hallata. Pärast oma e-poe seadistamist peate läbima juba mainitud sammud, mis on küll üsna lihtsad, kuid võib kuluda pikk aeg kuniks kõik näeb välja nii nagu soovite.
  • Mugava ostlemise tagamine. Juba töötava e-poe platvorm pakub teie klientidele turvalist maksmisvõimalust ja mugavat navigeerimist. Kaupade nõuetekohane ja kena väljapanek mõjutab oluliselt ostlemist. Isikliku e-poe puhul tuleb teil selle kõige eest ise hoolt kanda.
  • Kulud. Olemasoleva platvormi valimisel ei maksa ettevalmistamine teile midagi ning teil ei tule muretseda e-poe hooldamise pärast. Siiski tuleb teil maksta kindlaksmääratud kuu- või aastatasu. Mõned platvormid pakuvad erinevaid allahindlusi või tasuta prooviversiooni. Oma poe omamisel ei tule teil vahendustasu maksta, kuid see-eest tuleb teil maksta e-poe kujunduse, paigutuse ja pideva hoolduse eest.

Nagu juba mainitud, pole veebipoe loomine kindlasti keeruline, oluliselt keerulisem on klientide ligimeelitamine. Tugeva turundusplaanita ja erinevaid nippe teadmata jääte hiiglaslike ettevõtete varju või üldse täiesti tundmatuks kaubamärgiks. Seetõttu tasub väikestel ettevõtetel valida olemasolevate e-poodide kauplemisplatvormid.

Miks eelistada Kaup24.ee kauplemisplatvormi?

raimondas zilenas kaup24.ee

"Alustades tööd meie e-kauplemisplatvormiga, ei tule teil millegagi riskida. Kõik, mis teil teha tuleb on: sisestada kaup süsteemi, tõlkida nende kirjeldused läti, leedu ja vene keelde ning kauplemine võib alata. Platvormi kasutamise eest tuleb maksta kuutasu, vahendus- ja logistikatasusid. See on kasumi jagamise põhimõte: kui kaupleja ei teeni midagi, ei kaota ta midagi ja kui teenib, teenivad kõik" ütleb e-kaubanduse platvormi juht Raimondas Žilėnas. 

Eelised neile, kes meie kasuks otsustavad:

  • Tagatud on klientide voog läbi 3 Balti riigi – umbes 100 miljonit külastust aastas.
  • KNOW-HOW turunduslahendused. Tõhusad turunduskampaaniad, reklaamikanalite optimaalne valik ja isikupärastatud suhtluslahendused.
  • Kvaliteetne klienditeenindus läbi 3 Balti riigi. 3 keskust 4 keelt ja 24/7 avatud teenindus.
  • Usaldusväärne infrastruktuur. Lausa 12 turvalist makseviisi, 10 kohaletoimetamisviisi ja 18 tellimuse kättesaamise punkti.

Kuidas Kaup24.ee kaudu kaubelda?

Meie e-kauplemisplatvormi kasutamiseks peate olema juriidiline isik – osaühing, väike seltsing või füüsilisest isikust ettevõtja või peab teil olema individuaalse tegevuse tunnistus. See on üks põhinõudeid, mis on vajalik mistahes tegevusega alustamiseks, kui soovite teenida tulu.

Kui kahtlete, kas teie pakutav toode jõuab meie platvormi klientideni, siis ärge pikalt mõelge, vaid täitke lihtsalt registreerimisvorm või võtke meiega ühendust e-maili teel: muujad@kaup24.ee. Hetkel meie kauplemisplatvormil tegutsevad kohalikud ettevõtted müüvad mitmesuguste kategooriate kaupu – alates nutitelefonide tarvikutest, mänguasjadest, rõivastest, kosmeetikast ja majapidamistarbetest toidukaupadeni.

Pärast registreerimisvormi täitmist võtab teiega ühendust vastutav juht ning pärast teie poolt müüdavate kaupade kohta esitatud andmete hindamist teavitatakse teid konkreetsetest võimalustest ja vastatakse kõikidele tekkinud ja tekkivatele küsimustele.

kuidas müüa kaup24 e-poes

Kui pakutavad tingimused on mõlemale osapoolele sobivad, saategi ise müüjaks hakata, kaupadega tegeleda ja hindu hallata. Edukas müük sõltub vaid teist endist. Pidevalt ajakohastatud sortiment, üksikasjalikud tootekirjeldused ja kvaliteetsed fotod on müügikasvu võti. Kui töö tehtud, tuleb vaid oodata tellimusi ja pärast maksete laekumist kaubad komplekteerida ja kliendile saata

Klientidele meeldib see postitus

5/5
5 Ostja hinnangud

Kuidas hindate seda postitust?